Marketing&Media

Marketing&Media

22.08.2017

Košík si do sebe vložil celý Kolonial

"Spojením Košík.cz a Koloniál.cz vzniká protiváha současnému lídru trhu Rohlik.cz. Také to potvrzuje rostoucí atraktivitu on-line nakupování potravin, jak pro investory, tak pro zákazníky, stejně tak trend ve spotřebním chování zákazníků, nakupování on-line z pohodlí domova.
Největší výzvou spojení bude implementace jednotného provozního systému včetně sloučení expedice a oblasti zaměstnanců (lidských zdrojů), udržení kvality produktu, služeb a rychlost dodání, ve které prvně jmenovaní mírně zaostávají. Lídr on-line segmentu trhu potravin (Rohlík.cz) doručuje i express do 120 min. Důležitou roli hraje pokrytí celého českého trhu, dostupnost produktů a udržení kvality, cenová strategie, také dostupnost kapitálu, která je u obou hráčů dnes již značná. Čas ukáže, jestli je tento business ekonomicky efektivní a má reálnou návratnost investic. Předpokládejme, že ano. Nabídka tohoto typu on-line prodeje se zatím týká jen velkých měst. V budoucnu lze očekávat i rozvoj do měst menších, avšak smysl má spádovost nad 100 tis obyvatel. On-line segment prodeje potravin ukrojí tradičním řetězcům prodejců potravin, zaměřuje se i na lepší nabídku kvalitních potravin (dodavatalé z farem, zaměření na bio produkty apod.), což zcela jistě ještě zvýší konkurenci, zlepší se nabídka a prospěje konečným spotřebitelům."

Košík si do sebe vložil celý Kolonial